Problem with new file

Ceux qui souhaitent signaler des erreurs éventuelles du logiciel sont les bienvenus ici (soyez précis svp !).
Post Reply
delta59

Problem with new file

Post by delta59 » Tue Nov 06, 2007 5:16 pm

Je suis desole mais je parle le Francais pas bien, so i will continue in English.
First: Thanks for this marvelous program. And i hope this forum will be beneficial to all participants.

The problem i want to signal: when one opens a new file, or loads an old one with current version of Carmetal a new copy of the program starts.

I think that a good idea should be to open a rubrique: "Comment faire", and ofcourse i expect a rubrique with geoproblems from participants.

Once again "merci bien. Chapeau!"

monique31

Re: Problem with new file

Post by monique31 » Tue Nov 06, 2007 10:28 pm

Désolée, je parle très mal l'anglais, alors c'est en français !
The problem i want to signal: when one opens a new file, or loads an old one with current version of Carmetal a new copy of the program starts.
Le programme est ouvert une fois seulement, mais il y a plusieurs fenêtres de travail.
Par exemple : vous ouvrez un fichier personnel, puis un "fichier restreint" (comme celui donné en "attachment"). Regardez ce qui se passe : c'est très joli.
Attachments
boite.r.zir
(8.92 KiB) Downloaded 190 times

erichake
Site Admin

Re: Problem with new file

Post by erichake » Tue Nov 06, 2007 11:33 pm

delta59 wrote:The problem i want to signal: when one opens a new file, or loads an old one with current version of Carmetal a new copy of the program starts.
Thank's for your post delta59 !
Actually CaRMetal is now, since the 2.0 version, a multi-windowing application, so every file you open will appear in a new window of the same application. Is this what you wanted to signal ?

delta59

Post by delta59 » Thu Nov 08, 2007 8:57 am

Yes, sorry for waisting your time.

Post Reply